הראש היהודי • כך פועל האיום החרדי על חברת 'דואר ישראל'

ארי וידר 3 Comment on הראש היהודי • כך פועל האיום החרדי על חברת 'דואר ישראל'
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת 'דואר ישראל' הפכה בשנים האחרונות לשק החבטות של הישראלים, יש שיאמרו בצדק רב. אלפי תלונות נרשמות על איחורים בהגעת דברי דואר, דברי דואר שנמצאים זרוקים ברחובות, תורי ענק בסניפים ושרשרת תקלות נוספות.

כל מי ששלח הזמנות לחתונות או דברי דואר חשובים, לעיתים גם בעלות נוספת בדואר מהיר, מכיר את הטענות מקרוב כאשר אי נעימויות רבות נרשמות כשההזמנות מגיעות ליעדן הרבה לאחר שהאירוע כבר התקיים. במקרים חריגים יותר הגיעו דרישות תשלום מצד חברות הרבה אחרי שנשלחו – דבר שגרר קנסות וריביות.

בשנים האחרונות קמו לדואר מספר מתחרים במגזר החרדי, אשר מפיצים בעיקר דואר כמותי כמו הזמנות לחתונות בעיקר בריכוזים החרדים במחירים נמוכים משמעותית ממחירי הדואר. החברות הבולטות היא חברת 'היימישע פוסט' הוותיקה וחברות נוספות.

אחת החברות היא חברת 'ישירות' שהפכה להצלחה גדולה כאשר בריכוזים החרדים רבים משתמשים בשירותי החברה לדיוור ההזמנות.

עד עתה נהוג היה, שהמבקשים לשלוח הזמנות מתקשרים ובחברה דואגים לאסוף את הדואר, אולם בשל הביקוש הרב החליטה החברה להתרחב ופתחה נקודות מסירה בירושלים לשם יגיעו כל המבקשים לשלוח דברי דואר, שם ישלמו את עלות שליחת הדואר ובתוך ימים בודדים צפוי הדואר להופיע בתיבת הדואר של הנמען, כאשר החיסרון הוא שמדובר בדברי דואר שנשלחים לריכוזים חרדים בלבד ברחבי הארץ.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מי שולח היום הזמנות בדואר?! אנחנו שלחנו הודעה קולית לכל המשפחה

  2. 1

    כך פועל הפרסומת של הדואר החרדי באתר קול חי….